morning;)

godmorgon:)
vaknade för en stund sen av att min syster kommer in och hoppar på mig för att hon ville sjunga singstar men min hals kände inte för det så vi spelade guitar hero istället haha snacka om att man äger:D mår jätte bra idag faktiskt halsen börjar bli bra och febern är borta! så idag måste jag packa massa inför GBG & VARBERG;) hmmm vad ska man ha med sig? som tur är kommer elvira hit om en ca 1 timme så hon får hjälpa mig att packa, sen sover hon här inatt det gillar vi:) blir massa kul.
men måste städa mitt rum och duscha nu det suger men det måste ju göras( alltså att städa inte duscha det är skönt)
skriver mer sen!




min syster på bild:)


pussaaar!
Emelie AbrahamssonY

Kommentarer

Lägg din fina kommentar här: ♥

Namn:
Kom ihåg mig? ♥

E-postadress:♥ (publiceras ej)

URL/Bloggadress:♥

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0