GBG&VARBERG<3 minne för livet! haha!!

hejjhopp!! hemma igen:) känns både lite skönt men ändå inte. har haft en toppen helg eller vad man säger massa sjuka saker som har hänt och massa skratt, man kan helt enkelt säga att vi har livat upp GBG lite si sådär:D och det var ganska skönt att vara sjuk nu tidigare i veckan för att sen leva loppan med den bästa Elvira:P
först när vi kom dit checkade vi in på hotellet, bytte kläder och lite sånt. sen drog vi ut på stan:D
och gissa om vi gick vilse eller!:O assa jag och elvira var som 2 dumma blondiner haha så vi frågade om vägen
 1 000 000 gånger! och var nära på att bli påkörda flea tusen gånger !!:S haha!:*
sen när vi kom till hotellet försöke vi öppna våran dörr till rummet , men vi var på fel våning så vi försäkte öppna någon annans dörr, haha! så det kom ut en thailändare genom dörren och bara glodde på  oss så vi bara sprang därifrån. sen till slut hittade vi vårat rum efter lite om och men!
sen när vi hade duschat så halkade vi båda i badrummet för jag höll på att borsta håret och elvira skulle gå ut så hon fällde mig:P
nästa dag när vi drog till varberg så hade vi först varit inne i en sko affär minns inte vilken men ialla fall sen så gick vi till gina och då hör man i högtalarna: KAN EMELIE ABRAHAMSSON KOMMA TILL ....... DU HAR GLÖMT DIN PLÅNBOK HÄR! DEN VÄNTAR I KASSAN!
HAHAHAHA snacka om man skämmdes eller:O?!!

våran helg har varit toppen! man vet aldrig vad som kan hända när vi är igång!:P haha träffat massa folk och ätit god mat kunde inte bli bättre+ att man har köpt en del saker som jag lägger in bilder på:)






 

köpte denna vita väskan:)

alltid praktiskt med en baströja:)



köpte ett par spets tights dom syns inte så jätte bra nu men skit samma:P sen köpte jag ett par likadana fast med foder i istället:)

köpte en vit kofta väldigt skön och slapp:)



köpte en rosa mysdress a sköön jag lovar;D hihi!

men orkar inte lägga in mer bilder nu för jag har blivit sjuk igen så ska lägga mig och kolla på någon film istället:D!

pussaaar!

Emelie AbrahamssonY 


Kommentarer
Postat av: Alfred

HAHA bra emelie :D(Y)

2010-04-10 @ 21:49:29
URL: http://affieboy.blogg.se/
Postat av: daniella♥

HAHAHAHAHAHA !! Ni e ju helt otroliga :P hahahaha



snygga saker du köpte :) älskar den rosa dressen :) tänkte köpa en sån sist jag va på stan men blev aldrig så:( avis på dig:) <3<3

2010-04-11 @ 19:13:13
URL: http://daaannniiih.blogg.se/

Lägg din fina kommentar här: ♥

Namn:
Kom ihåg mig? ♥

E-postadress:♥ (publiceras ej)

URL/Bloggadress:♥

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0