sjuuk:(

hej! jag vet att jag är väldigt dålig på att blogga just nu, men min laptop har gått sönder nu så får låna min pappas istället!
ialla fall idag har jag varit hos läkarn. fick reda på att jag har körtelfeber och kanske något fel på min lever med, för jag har kramper i magen väldigt ofta m.m sen så krånglar mina lungor så att jag knappt kan få någon luft ibland så får väl se hur det blir. det jobbiga med körtelfeber är ju att det kan ta flera månader innan man är frisk!:O jag känner inte direkt för att bara ligga hemma men som tur är så smittar det inte enligt läkarn så:D
men får inte dricka alkohol på minst 6 veckor nu och jag får inte hångla med någon på 3-4 veckor hahah men det borde väl inte smittas om man bara ger en lätt puss eller?:P aja får la se!!

sen när jag kom hem har jag bara legat i sängen och käkat glass och kollat massa filmer(A) haha men har verkligen inte orkat göra något speciellt nu när man inte är jätte pigg:P får ladda upp inför helgen istället!!!!:D

men skriver mer sen!!



pussaaar!
Emelie AbrahamssonY 

Kommentarer
Postat av: amanda

oj körtelfeber är farligt , jag va sjuk i typ 3 veckor, man måste verkligen ta det lugnt ;o heehe jo det är bra :) <3

2010-04-20 @ 20:51:49
URL: http://ajohaansson.blogg.se/

Lägg din fina kommentar här: ♥

Namn:
Kom ihåg mig? ♥

E-postadress:♥ (publiceras ej)

URL/Bloggadress:♥

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0