sjuk:(

hejj förlåt att jag inte har skrivit något på hela dagen. men jag har först varit hos läkarn för jag har 40 graders feber och halsont. så nu går jag på pencillin i 10 dagar för jag har halsfluss. kul att det är tredje gången i år som jag har fått det. kan man ha mer otur eller? det känns som om att hela halsen har svullnat upp och att det är något vast som har fastnat. så jag får leva på yoghurt elle hur det nu stavas hela lovet! kan inte vara ute och festa med mina kompisar och sånt nu på hela lovet. men får hoppas på att jag är frisk tills fredag för då ska jag och elvira åka till göteborg sen varberg:) så det kommer bli massa shopping. det gillas mycket:)
men nu ska jag kolla på någon film och bara ta det lugnt:)







pussaaar!
Emelie AbrahamssonY 

Kommentarer

Lägg din fina kommentar här: ♥

Namn:
Kom ihåg mig? ♥

E-postadress:♥ (publiceras ej)

URL/Bloggadress:♥

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0