otur eller vad?

men kul att att man är utelåst !! ingen bra dag för mig idag!! först försov man sig, var nära på att missa bussen trodde jag men jag var 20 min för tidig. efter det så var de sjukt jobbigt i skolan men fett rolig matte lektion i alla fall haha rebecka misstolkade läraren totalt hahaha så fail!!! sen missade jag första bussen hem så var tvungen att vänta på nästa, sen när jag gick från bussen va jag nära på att trampa på en mus!!!:O skrek hur mycket som helst blev verkligen livrädd:S  och nu är jag utelåst:( så sitter hemma hos daniella det är ju ialla fall något positivt, sen måste jag plugga för imon har jag prov:P men nu ska vi kolla på ghost wisperer!
skriver mer sen!!:)<3

Kommentarer

Lägg din fina kommentar här: ♥

Namn:
Kom ihåg mig? ♥

E-postadress:♥ (publiceras ej)

URL/Bloggadress:♥

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0