hejj

hejj förlåt för dålig uppdatering men jag har verkligen haft fullt upp nu igen.
i lördas kom elvira hit till mig, slappade hela dagen typ tills kvällen sen gjorde vi oss iordning. sen ca klockan 7 kom henke och lychou och hämtade oss:) åkte runt lite sen träffade vi amanda och malle, så drog iväg med dom och sedan träffade vi massa annat folk!:) drack lite för mycket kan man säga var tvungen att kissa 1000 000 gånger typ, och jag som alltid lyckas med allt fick ju en ler kroppsinpackning på köpet... man ska aldrig gå ut i skogen när det är mörkt och när man har druckit:P har lärt mig det nu! men en väldigt lyckad kväll blev det i alla fall... och sen igår blev jag sjuk IGEN! har fått tillbaka min halsfluss, feber och blivit helt genom förskyld. så imon ska jag till läkarn och göra massa undersökningar igen... dom ska utreda varför jag är sjuk så ofta, det gjordes en sån undersökning för ca 1 år sen nu och då trodde dom att det var min blindtarm som krånglade men det har kommit tillbaka nu igenj så får se vad dom ska hitta på denna gången... kanske blir inlagd på sjukhuset nu igen:O usch det vill jag verkligen inte..! men aja..

idag är det i alla fall HV på tv:D så blir att kolla på det!!

pussaaar!
Emelie AbrahamssonY 

Kommentarer
Postat av: amanda

heej emelie, :D hur är det med dig ?

2010-04-20 @ 12:11:34
URL: http://ajohaansson.blogg.se/

Lägg din fina kommentar här: ♥

Namn:
Kom ihåg mig? ♥

E-postadress:♥ (publiceras ej)

URL/Bloggadress:♥

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0