godmorgon !!

hejj förlåt för att jag inte har skrivit något igår men jag hade verkligen inte tid. för först gick jag upp kl.9 så duschade jag och klädde på mig sen drog vi iväg och övningskörde i 3 timmar typ. sen efter det drog vi in till stan för jag skulle  köpa en mascara och kolla på ett par skor som jag vill ha när jag fyller år! för det är ju om mindre än 1 månad nu:D och sen efter vi hade varit inne i stan åkte vi till min mormor & morfar för att äta mat, det var faktiskt jätte gott, sen när jag kom hem pluggade jag nästan hela kvällen & kollade på en film sen sov jag:D

idag är jag på jätte gott humör! för det är verkligen underbart väder ute och jag gick upp vid 7 för jag gick ut och sprang en runda, väldiigt uppfriskande:) och nu har man duschat och massa. börjar egentligen vid 9.40 idag men vi har ingen samhälls lektion så börjar vid 11.05! jätte skönt, så kan slappa ett tag till innan jag drar till tåget.
haha just det jag och elvira ska ta tåget idag. vi tar alltid annars bussen för jag har haft såna fördomar om tågen emellanåt. men ja vi pallar inte komma in så tidigt till skolan så det är därför vi tar tåget:P

men nu måste jag platta håret och lite sånt skriver mer när jag kommer hem:)

min söta lilla kisse :D <3!




pussaaar!
Emelie AbrahamssonY 

Kommentarer

Lägg din fina kommentar här: ♥

Namn:
Kom ihåg mig? ♥

E-postadress:♥ (publiceras ej)

URL/Bloggadress:♥

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0